luni, 17 august 2009

vreau

vreau un rasarit de soare
alaturi de tine, de voi pe o plaja la mare
vreau un sarut cu o straina
fara cunostiinta sau vina
vreau o iubire eterna
nascuta prin vorbe de sub perna
vreau....

vreau sa vad viata
ca un drum de tara-n fata
vreau o durere cumplita
sa pot aprecia ca viata nui sfarsita
vreau sa inot printre stele
sa uit de bune si de rele
vreau....

vreau ca o viata sa piara
sa faca pace si sa moara
vreau o idee sa se nasca
sa scap de aceasta masca
vreau sa petrec pe o cladire
sa imi ies din minti, din fire
vreau....

vreau cu prieteni sa cinstesc
o bere rece in stil regesc
vreau cu familie sa ating
pahar de vin, stresul sal sting
vreau de masa sa zdrobesc
shot de tequila, inebunesc
vreau....

multe lucruri imi doresc
se ivesc, eu le poftesc
sa nu mai car dorul de casa
de masa si femeie frumoasa.
si trecutul sa mil sterg
dupa viitor alerg
si in prezent eu merg.
pe o cale-ntunecata
fara paine,
fara apa.

Un comentariu:

  1. Sometimes you need to step outside, clear your head and remind yourself of who you are. And where you wanna be. And sometimes you have to venture outside your world in order to find yourself. As for me, I'm happy right where I am. I only wanna be with you.

    RăspundețiȘtergere