joi, 15 octombrie 2009

teoria chibritului

daca exista o asa teorie deja, imi cer scuze pentru numire dar am si eu o anumita problema de combustie pe care am decis sa o relatez.

in africa, am fost redus de nenumarate ori la utilizarea forestierelor (chibrite). obisnuit cu chibrite care se aprind, si care cand se aprind stau aprinse, sau nu se rup in doua nu am crezut ca e o problema. problema e ca am cateva tricouri gaurite de jumatate de chibrit (aprins, logic ca daca se rupe tre sa fie si in flacari) cazand pe mine.

murphy fututi natia cu legile tale....

acum am cate doua brichete in fiecare camera plus cateva prin buzunare. just in case

2 comentarii:

  1. te rog sa nu mai aprinzi cu chibrituri decat trabucuri.Un copacel a murit pentru ele :p

    RăspundețiȘtergere
  2. ai auzit-o?a murit un copacel pentru ele,dar la trabucuri poti sa le folosesti:)))

    RăspundețiȘtergere