duminică, 4 octombrie 2009

massuri, chainmails etc.

primind, ca in orice alta zi, suma necesara de massuri si mailuri care daca nu le trimit mai incolo o sa mor, o sami moara pisica, o sami cada unul (sau ambele, variaza) testicule, nu o sa ma iubeasca nimeni, o sa raman falit restu vietii, nu mi se implinesc visele, etcetera mi sa aprins beculetu' si am formulat o intrebare...

daca motivul pentru care eu, si generatia mea, suntem niste depravati, niste esecuri ale societatii (e.g. fumam, bem, ne drogam, ne batem, ne futem. pick your poison) este ca nu trimitem (cel putin eu nu trimit) massuri si mailuri mai departe??
daca asta e raspunsul problemelor sociale....trimiteti massuri...
sa fie oare cocalarii raspunsul?

nu am raspunsuri concrete pentru aceste intrebari...mare e gradina domnului, si nici na mai curatat pe aici de mult. cine stie...?
eu nu, dar daca imi cad unul sau ambele testicule, stiu ca e din cauza massurilor netrimise, si numelor neaflate prin apasarea tastei F6 dupa ce am trimis mai departe de un milion si jumatate de ori acelasi mesaj. si va voi informa, macar sa va pastrati testiculele, sau sanii...cum o fi.

5 comentarii:

  1. of nimic nu stii...era:


    Mare ti-e gradina,Doamne,portile-s dechise si prostii sar gardul.

    :P



    am un gandac pe aici si stau cocotata pe scaun.intelege-ma :*

    RăspundețiȘtergere
  2. :))

    Adevaru' e ca poti sa iei si boli venerice daca nu trimiti mai departe.La alea chiar avem o problema.Si te mai miri de ce se duce lumea de rapa?Lumea se duce de rapa iar internetul o urmeaza frumushel.Defapt lumea se duce de rapa cu absolut TOT ce cuprinde ea.Da,da.

    RăspundețiȘtergere