marți, 29 septembrie 2009

teme / daydream

astazi am avut o activitate interesanta de parcurs. cusut. am cusut azi de mia iesit ata din cur.
dar, am observat ceva, mai adica ca cusutul, sau munca practica este mult mai stimulanta decat orice tema care am primito in viata mea (inclusiv prezentarea despre droguri la care am ajuns fumat....alta poveste).
fie, motivul...
pentru ca am simtit ca am avut un scop cand faceam lucru manual (uite ca orele din clasele 1-3 nu sau dus pe apa sambetei). in loc de milioane de exercitii la mate, economie, literatura sau mai stiu eu ce, cand am cusut stiam ca tre sa fac asta sau sa merg cu sacosa de la supermarket la scoala sami car cartile. usoara decizie...

ce fain ar fi daca am putea muncii tot timpul cu rost si nu numai numere si litere inutile care nu fac decat sa plictiseasca pe elevi cat si pe profi....

3 comentarii:

  1. Cata dreptate poti avea!
    Din cauza ca facem atatea lucruri la scoala, ne este distrasa atentia de la vocatie. Nu mai stim ce am vrea sa facem defapt, suntem bombardati de atatea posibilitati, si in loc sa ne dezvoltam excelent pe un plan, ne chinuim sa ne dezvoltam pe toate, chiar daca nu reusim.
    De la asta pana la "adultul depresiv" nu mai e decat un pas.

    RăspundețiȘtergere
  2. Every fall confident high school seniors transform into nervous college freshmen. They leave their parents' homes for the hallowed halls of higher education. Like any new venture, the new journey represents opportunity to conquer new territory. Or to be a little less lonely. But just because the opportunity presents itself doesn't mean everyone is ready to take it.

    RăspundețiȘtergere