vineri, 4 septembrie 2009

DIC

bucatica asta am scriso prin iulie-august cand sufeream de o faringita foarte nasoala multumita unei aventurari nebunesti printro sticla de gin, o sticla de corrida si vreo doua de vin alaturi de doi tovarasi.

drug induced courage.
scriu acum, la 4:26 dimineata, purtand numai un prosop, fizic obosit dar incapabil de ami pune mintea pe pilot automat. curaj indus prin droguri.
cand consum droguri am mai mult curaj, sa vorbesc, sa ma deschid, sa am incredere, sa uit. sunt...imputernicit. totusi, de acolo mi sa tras curajul de a scrie.trec acum printro perioada de convalescenta, in care iau regulat antibiotice. asta inseamna ca nu pot consuma alcool, marijuana, sau alte substante psihoactive.
curaj...zero barat.
sau poate ca nu. curajul acesta indus de substante este o simpla stimulare care elimina factori precum frica care ar putea intra in calea creativitatii, increderii sau deschiderii sociale.am auzit de multe ori "esti alt om cand bei".nu cred, sunt acelasi, doar ca nu mai imi este frica sa vorbesc, si adevarat, deseori ajung sa regret ceva ce am zis in stare de ebrietate. adevarul. da, in general am o opinie proasta despre oameni, dar cand sunt treaz am tactul sa imi tin opiniile mie, din obisnuinta ca ele sa nu fie acceptate, sau nici macar tolerate. daca nu ai astepari, nu vei fi dezamagit. merge, nu mai am asteptari de la oameni de un an si 3 luni. si de atunci nu am mai fost dezamagit de un om. accept cine si ce sunt oamenii din jurul meu.
revenind la ideea principala.ajung la concluzia ca oamenii se imbata si se drogheaza ca sa scape de realitate, sau mai bine zis de realitatea lor. de personalitatea lor, si sunt extatici cand nou gasita lor "personalitate" este in general mai acceptata. nu este o personalitate noua, ci simplu acelasi ego mai libertin.
sa bem, sa fumam, sa ne drogam?nu zic nu, nu zic da. in adevar singurele schimbari majore care exista sunt fizice. pentru ca eu la fel de amar raman beat sau nu. alti oameni la fel de prosti. decidetiva singuri, pana atunci eu tot treaz am sa raman...sunt pe antibiotice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu