duminică, 14 iunie 2009

sin cera

o raza de soare se strecoara printre perdele. vrajile lui morfeu isi inceteaza efetcul. ma ridic din pat greoi, obosit. observ camera in care ma aflu. detaliile care au trecut neobservate cu o seara inainte acum le iau in ochi. biroul ocupat de hartii, un monitor, o sticla de vin deschisa pe jumatate plina, o scrumiera, doua pachete de tigari. al meu Marlboro, al tau Virginia Slims. ce tipic..
pozele dintrun colt ma atrag un pic, dar nu e nimic special. pentru mine. nu recunosc jumatate din oamenii din ele, si cealalta jumatate nu ii cunosc foarte bine.

imi gasesc pantalonii aruncati pe un scaun. ii imbrac si ma duc la baie. ma uit in oglinda, si nesurprins ma intorc camera ta. nu mai e nimeni in apartament dar ma simt de parca nu ma potrivesc cu decorul. tu inca dormi. inger in somn, om in viata. trag un gat de vin, stau jos si imi aprind o tigara.
e liniste perfecta. doar te privesc cum dormi, si din cand in cand mai trag un fum din tigara. nu am ganduri, nici amintiri, nici melodii care sami cante in minte. termin tigara, mai iau un gat de vin si imi aprind inca o tigara.
vreau sa prezerv acest moment cat de mult pot. tot ce stiu despre tine este numele si unde locuiesti.

tu te misti un pic, si ai un zambet fin pe fata. sper ca nu team trezit. inca nu sunt gata sa vorbesc. dar e posibil ca nu voi fi gata sa vorbesc pentru multa vreme. prefer tacerea asta.

nu stiu ce vreau mai departe. am fost indragostit, si nu pot spune ca nu am fost fericit, dar in furtuna de emotie isi gaseste intotdeauna locul si cearta, tristetea, durerea. ar fi prea frumos sa pot mentine acel sentiment de fericire oarba pentru totdeauna, dar stiu ca nu e probabil. prefer sa te tin in felul acesta in amintire. intrun fel in care te pot creea in visele mele in oricine vreau eu. sa fi schimbatoare ca apa, dar schimbarile sa ma acomodeze pe mine. daca mergem mai departe de aici, cine esti tu cu siguranta ma va dezamagii, la fel cum cine sunt eu cu siguranta te va dezamagii pe tine. incerc sa te compar cu alte fete, dar nu reusesc pentru ca nu te stiu inca. pentru mine esti un mister, si sufleteste asta este lucrul care ma atrage cel mai mult la tine. inca ai secrete fata de mine, inca ai emotii care nu leam citit. esti inca o fata din vis. perfectiunea ta inca nu a fost distrusa de cine esti defapt.

imi iau tricoul, mil pun pe spinare si dau sa ies. tu te misti din nou. ma intorc, imi scriu numarul de telefon pe o bucata de hartie. trag patura sa te acopere mai bine si te sarut pe frunte. ies din camera, din apartament. in fata usii imi pun castile in urechi si imi aprind o noua tigare. nu stiu daca ma vei suna, nici nu stiu daca vreau sa ma suni, dar nu pot sa continui sa ma plimb printre oameni ca un caine fara stapan. poate merita riscul ca o sa ajung iar in bucati la fundul unei sticle de bere.

7 comentarii:

  1. inca ceva sau nimic :P

    RăspundețiȘtergere
  2. uite inca ceva...dvs naveti un id de mess sau vreo metoda mai eficienta electronica de comunicare decat comenturi?

    RăspundețiȘtergere
  3. nu.. folosesc doar comenturi :)) stardust_065 pentru yahoo

    RăspundețiȘtergere
  4. In life, as in art, some endings are bittersweet. Especially when it comes to love. Sometimes fate throws two lovers together only to rip them apart. Sometimes the hero finally makes the right choice but the timing is all wrong. And, as they say, timing is everything.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sometimes, the hero finally makes the right choice, but the timing is all wrong.

    RăspundețiȘtergere