duminică, 5 aprilie 2009

o pisare

"iubirea e ca pisarea. te ia dupa 2-3 beri, cat dureaza te simti grozav si la sfarsit simti un gol in tine" Evreul si Kain.

cata logica are acest citat (poate numai pentru mine, dar eu scriu asadar...ghinion). intri intro relatie si dupa o luna, maximum doua e necesar sati declari iubirea nesfarsita unei persoane pe care, in experienta mea, poti ajunge sa o urasti foarte usor. sa distrugi iluzia de iubire e la fel de usor ca nebunia. la fel ca nebunia si gravitatia, tot ceti trebuie e un mic avant. dupa care...voila! un gol in tine, simti ca ai pierdut ceva. dar ai si castigat ceva, daca e invatatura, daca te ajuta sa recunosti mai bine ce simti urmatoarea data sau poate doar luna sau cat o fi fost cat ai avut o iluzie placuta.

si daca e sa ma intorc la citatul de mai sus, iubirea, ca pisarea, reprezinta un imbalans. cand te taie pisarea inseamna ca ai prea multa urina in vezica. in iubire, tot timpul este mai multa, prea multa iubire de la unul din parteneri. este inevitabil.

adevarat, am spus multor persoane ca le iubesc, si foarte des fara sa stiu ce inseamna sau fara sa o spun cu suflet, si si mai adevarat e ca persoanele pe care cu adevarat le iubesc au auzit deloc sau prea putin asta de la mine. asadar, pentru cei care nu au auzit asta destul de la mine...va pis.

4 comentarii:

  1. citat din clasa a6-a? ceva de gen;;)
    ah vremurile bune...

    revenind la subiect...suna dur dar asa este

    este cea mai buna comparatie pe care am gasit-o vreodata...sincer... si acu fetelor nu ma faceti nesimtit sau imputit sau porc sau mitocan sau etc ;)

    "the flying german"

    RăspundețiȘtergere
  2. 1 recunosc ca m-am inselat....se pare ca anonymus este de fapt mathias:D
    2 cat de adevarat e ca pe cei ce ii iubim cu adevarat ii lipsim prea des de frumoasele cuvinte te iubesc,probabil din frica de a le da aceasta certitudine sau cine stie...?si iubirea e ca pisarea mai mult ca sigur;))
    btw faza cu gravitatia imi aminteste de joker...:((

    RăspundețiȘtergere
  3. ma pis si eu pe tine scotty (in semn de iubire...don't forget that;)

    ala mic si blond

    RăspundețiȘtergere
  4. nu puteai s-o compari si tu cu mancatul de capsuni?sau ciocolata?

    spoof raule da-ti o palma:)))

    :*

    RăspundețiȘtergere