joi, 9 aprilie 2009

purgatoriu

multa lume, anunturi, reclame, mici birouri la diferite hoteluri si agentii de voiaj si vreo doua mici magazine. se aude un avion, si traficul de afara. aeroportul international jomo kenyatta. stau la barele de asteptare de vreo 15 minute si ma uit la oamenii care ies. in special la albi. imi amintesc de mine cand am fost acolo cu vreo 7 luni si ceva in urma, veneam in kenya. un mic alb speriat care nu stia nici pe dracu ce cauta acolo. adevarat, nici acum nu stiu ce caut aici. in kenya, ca la aeroport il astept pe fratemiu.

ma uit la ecranul cu timpurile estimate. avionul lu fratemiu e estimat la 7 juma. acuma e 8 si ceva si na ajuns. surad, si gandesc TIA (this is africa).

mintea imi zboara din nou, simi trece prin minte ideea de purgatoriu. aeroportul, garile, statiile de metrou si autobuz sunt un fel de purgatoriu. un loc in care oamenii sunt apropiati pentru o vreme, intro stare de necunoastere, intrun loc indecis, pe unde toti trebuie sa treaca pana ajung la o concluzie definita a calatoriei. un loc bun sau rau. un loc nou sau vechi. un loc placut sau deprimant. iad sau rai. sar putea crede ca in locurile acestea ai alegeri, dar realistic e foarte rar sa ai alegeri. in general ce ti se pare tie ca sunt alegerile tale e defapt un tipar care sa format in subconstient si dicteaza toate deciziile intro anumita directie. si uneori cineva sau ceva te face sa spargi acel tipar o data sau de doua ori. din pacate dupa ce pierzi acel ceva ajungi inapoi in aceiasi rutina nesimtita.

hai ca a venit fratemiu. las ideea unde e.
uni zic "i gotta stop drinking."
eu incep sa consider "i gotta stop thinking"

2 comentarii:

  1. mi-ai adus aminte...tu cand mai vii in romania?!?!?!?! ca sa BOB (bem o bere)

    RăspundețiȘtergere
  2. Deja imi imaginez cum ati ajuns prima oara in Africa...Mi-e dor de voi si de glumele vstre proaste ...:)) si aaeroportuile...pt mine sunt fascinante...le ador...ma simt asa mica neimportanta intr-o multime de oameni unii veseli altii tristi fiecare cu scopul lui sigur acolo toti cautand cu privirea ceva...e mirific...de unde venea sasha de l-ai asteptat la aeroport?si 2 cum pot sa dau sa iti urmaresc blogu?sa fiu akol la pers interesate:D?

    RăspundețiȘtergere