joi, 12 martie 2009

neintitulat

vorbind atat despre oameni, cu mesaje de imbunatatire a societatii si asa ma departe observ ca am ajuns sa uit de multe lucruri care ma inconjoara, care mau inconjurat, lucruri care merita sa le laud cu proza mea juvenila.

frumusetea. cum o descrii? ce face un lucru, o persoana, un fenomen frumos sau frumoasa? ce imi starneste aceasta senzatie de...placut?

foarte des mi se intampla sa trec vad lucruri absolut superbe si sa nu le apreciez, si abia dupa ce sau sfarsit sa inteleg defapt ce am avut la varful ochilor, in vederea urechilor. si pentru un moment regret ca nu am profitat din plin de ce a fost. dupa care ma gandesc ca mai bine ca a fost asa, altfel leas fi distrus amintirea cu amprenta mea, nu ar mai fi fost pure, nu ar mai fi fost...frumoase. uratul din mine siar fi lasat urma de picior pe acea pagina altfel curata.
frumusetea este in ochii celui care o vede...pentru mine, frumos pare sa fie acel ceva care te face sa te simti mai bine, mai deschis, intro lume care nu este total perversa si bazata pe prejudecati.
spunem despre femei ca sunt "bune". dar de cate ori spunem ca sunt frumoase? ca cu adevarat au mai mult decat un cur si o pereche de sani? de cate ori ai privit asupra unei femei frumoase? zambetul unei femei pline de griji este ca si cum ai vedea pentru prima oara luna plina.

nu am reusit sa apreciez frumusetea unei femei pana nu am vazut frumusete in lumea care ma inconjurat. nu am apreciat frumusetea pana sa vad apusul de soare pe marea neagra cu o tigara in mana si un prieten langa mine, nu am apreciat frumusetea pana nu am vazut o ploaie africana, nu am apreciat frumusetea pana am vazut rasaritul de soare pe mare indiana, nu am apreciat frumusetea pana am vazut deasupra norilor, nu am apreciat frumusetea pana sa ma uit in jur si sa vad doar zapada.
nu am apreciat frumusetea pana cand am inceput sa fac, si nu numai sa observ.

oricat am zice ca traim intro lume urata, oricat am zice ca oamenii sunt urati la suflet, cred cu putere ca fiecare vrea la baza sa fie vazut ca frumos. in general nu intelegem ce ne dorim, si ne imfrumusetam cu operatii si machiaje. masti! maicata tea facut frumos/frumoasa!! nuti ajunge?

4 comentarii:

  1. cred ca vroiai sa zici rasarit frumos cu tigara si prieteni:)) ;)

    pt mine un lucru frumos e un lucru care ma face sa zambesc...(nu din cauza ca e hazliu) ci din cauza ca e frumos...

    iar partea cu fetele "bune" si "frumoase" e dementiala...

    intradevar vedem in jur multe fete "bune" (cu diferite F,F,F,F in fata) dar de putine ori ne clatim ochii pe corpul unei fete "frumoase"...acele fete care nu ies cu aproape nimic din tipar...dar care pur si simplu au ceva special

    (ala Anonim si singur:)) )

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce surpriza! Tot colindand blogurile tarii
    ( intru relaxarea necesara la final de saptamana nebuna), am poposit in zona in care aflu ca...Umorul ucide":)
    Felicitari, Scott pentru modalitatea matura de a-ti umple minutele libere din viata! Si, prin navigarile mele virtuale, promit sa mai poposesc aici.
    Dana, profa de romana de la Marcu:)

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitari!
    am ajuns sa citesc articolul tau pentru ca am cautat pe google 'frumusetea este in ochii celui care o vede'...de ce am cautat lucrul asta?
    am fost nevoita sa-mi reconsider parerea despre orasul in care stau dupa ce am vazut aceste imagini:
    http://www.panoramio.com/user/559352/tags/BUCHAREST

    ...si asa am ajuns aici...imi pare bine ca articolul tau a completat starea placuta pe care mi-au creat-o imaginile si consider ca ele vin decent in completarea lui!

    RăspundețiȘtergere
  4. mersi. imi pare bine ca ce am reusit sa pun pe pixeli ti sa parut acceptabil

    RăspundețiȘtergere